2010.02.12

Äntligen fredag :) Såååå underbart väder ute också, kan inte bli så mycket bättre.

Nu är fönstren äntligen ditsatta, eller ja de fönster som fanns iaf. Nere i data rummet saknades det ett fönster så då kunde dom inte sätta in dörren heller vilket är förstårligt. Och eftersom vi aldrig är där nere nästan så spelar det ingen roll. Resten blev iaf tok bra! Är helnöjd, blev lite paff bara att dom slängt alla våra fönster bräder (?) Men Jimmy lugnade mig snabbt och sa att vi skulle få nya men att det var beställningsvara så vi fick vänta lite men det gör inte mig något bara jag får nya :) Tråkigt att inte kunna ha nå blommor eller lampor i fönstren p¨å några veckor bara men nytt och fräscht blir det.

haha måste berätta om kvällen igår, nu när ja tänker på det så låter det ju helflängt men men iaf. Jimmy hade varit här hemma och kollat hur det gick för dom och då var dom precis klar och han kommer hem till mig och säger att dom lukta alkohol...hmm jahapp säger jag det lät ju inte så trevligt men tänkte väl inte mer på det.
Kommer hem och går runt och kikar på fönstren och blir helnöjd tar sen med mig barnen och ska gå ner och bada dom och upptäcker att toa dörren är låst!?!?!? Och den första tanken som for igenom mitt huvud var ju att dom låst in någon där!! Blev såklart livrädd, ringde till Jimmy inget svar... irriterad för det då han lovat att ha mobilen på sig eftersom Oliwia är sjuk aja..ringde iaf svärmor och hon hade samma tankar som mig vilket inte gjorde saken bättre!!! Sen ringde jag till min kära granne och bad henne komma över för jag vågade ju inte öppna utifall det skulle vara nån där inne så hon kom! Tusen tack för det sofia :) Och självklart var det ju ingen där inne.
>Ringde till pappa imorse och han sa att dom brukar låsa sådär för att dom inte ska använda toaletten. Haha och det lär ju faktiskt rätt logiskt. Varför ringde jag inte till honom direkt???
Aja nog om det där nu..

Ska till doktorn med Oliwia idag tror att hon fått öroninflammation, eller hon pekar mot örat och säger aj så jag antar att det är så. Vi får väl se vad dom säger.

Ikväll blir det fredagsmys framför tv:n, funderar på att se nya beck. Vi får se hur det blir. Ska ju hinna med ett pass body pump med, shit kommer inte kunna gå imorgon!!

///Mig

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var så lite så, kul att kunna hjälpa till! Åsså fick jag ju hålla Agnes lite oxå! :)

Hur gick det med Oliwia då? Kunde hon sova? Man tycker ju så synd om dem när de har sådär ont i öronen. Hoppas hon kryat på sig! Vi ses :)

2010-02-13 @ 09:31:11
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0