2010.02.14

Alla hjärtans dag idag, en mysig men lite överskattad enligt mig. Tycker man kan visa varandra uppskattning och ge varandra presenter när som helst, då man känner för det. Men visst är det en mysig dag :) Och jätte fint väder på det. Blir en långprommis efter frukosten så barnen får lite friskluft även fast dom inte är speciellt pigg nån utav dom.

Gårdagen spenderades först på stan för att kika på city jam, vi såg ingenting eftersom vi inte kom fram med barnvagnarna. Gick en sväng på stan istället och det gick ju fort som vanligt. Sen hem och städa, skönt att ha det gjort bara nedervåningen kvar men den tänkte jag ta sen i eftermiddag. Måste gå ut och passa på medans det är fin väder!! Jimmy tog en utekväll och verkar ha haft himla kul eftersom han kom hem kl 5 :P men han mådde ju därefter haha men nu är det då full fart på han iaf :)
Vi hade myskväll hemma med Marica och pojkarna, åt lite gotta och lekte en massa! Trevligt som alltid :)

Idag kommer även mamma och pappa hem efter 4 dagar i vemdalen, nästa år ska jag tamme tusan åka till fjällen jag med för det är mys på riktigt hög nivå!! Mamma sa att vi skulle åka allihopa så jag hoppas på det :)

Måndag imorgon igen, tror inte vi vågar oss på att gå på öppna förskolan. Vill inte smitta en massa barn. Tror inte det skulle bli så populärt. Men om ni har snoriga barn och vill leka iaf så är det bara att komma till Haga :) får ha vårt egna öppna här istället! Sen vet jag inte alls vad veckan har att erbjuda, sånt som visar sig!
-
Nu blir det frukost :) //Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0