2010.02.16

Fetisdag idag, gott med semlor :) :) Ätit en hel del semlor idag eller ja 2st iaf. Det är himla gott iaf när det är lagomt med grädde.

Gårdagen spenderades i birsta med Marica och barnen, de sist nämnda skötte sig exemplariskt. Blev en hel dag, gick och kollade på det mesta. Fanns hur mycket fina kläder som helst till barnen, skulle verkligen kunna köpa hur mycket som helst till mina skruttor!! Hade iaf en jätte mysig dag!!
Natten var väl inte vidare skoj, Oliwia vaknade kring 2 tiden och var jätte pigg. Hon brukar somna om på en gång om hon får lägga sig hos oss men inte inatt, måste ha slummra till ett tag och vakna av att hon leker för fullt på sitt rum i mörkret, drar runt dockan i vagnen osv. Försökte förklara för henne att det är mitt i natten men inte brydde hon sig om det. Hon höll igång till halv 7 då somnade hon sittandes och sov till 9 så fick ju sova lite där iaf. Hoppas på en bättre natt inatt.

Dagen har spenderats hemma med Marica och pojkarna. Fullt ös hela dagen!! Och jag gillar de :) :) Oliwia med, dom leker himla bra tillsammans så kul att se. Visst dom ryker ihop ibland men vilka barn gör inte det. Kul att sitta och se på hur bra dennis förstår oliwia med trots att hon inte pratar speciellt mycket än.

Kvällen har vi tillbringat på bondsjö. Min kusin fyllde 17, shit !! vad tiden går. Tyckte det var nyss man var barnvakt åt de små liven haha ja man börjar bli gammal som sagt, en gammal mamma.

Imorgon vet jag inte alls vad som händer, sånt som visar sig :) Det brukar lösa sig till det bästa!

Nu ska jag försöka sova utifall det skulle bli mycket vaket inatt med.

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0