2010.02.23

Idag är det verkligen ingen bra dag. Känner mig som väldens sämsta mamma idag!
Oliwia har varit så uttråkad hela dagen, det behöver verkligen städas och tvättas här hemma och jag orkar verkligen ingenting. Har inte blivit så mycket sömn de senaste nätterna med två små skruttor som inte varit riktigt hundra.
Ringde svärmor och det var inga problem, hon kom och hämtade Oliwia. Så nu får hon ut och röra på sig lite och jag samla lite krafter. Jätte gulligt av hene och Oliwia älskar verligen att vara med sin famror, ni ska se henne då man säger att farmor ska komma, skiner upp som en sol och springer och hämtar kläderna och vill åka på en gång :) så det känns skönt! Nu ska jag fösöka ta tag i lekrummet, har inte alls lust men det måste göras.

Skriver mer senare. . .

Kommentarer
Postat av: maria

du e världens bästa mamma! <3 ja tätt efter mig iaf;))

2010-02-28 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0