2010.02.28

Var ett tag sen jag skrev nu men har varken haft tid eller lust till det!

Dagarna rullar på som vanligt, förra veckan var vi hemma nästan hela veckan eftersom tjejerna inte varit nå pigga = uttråkade barn och mamma. Eller ja iaf jag och Oliwia.
Var till birsta en sväng i torsdags och kollade läget. Haha vilken cirkus, säger bara att det är tur att Marica har en stor bil och att hon alltid har med sig bogseringslinan :) Var trevligt, hittade en present åt min stora tjej som snart blir 2 år!! En docka som bajsar och kissar, kommer bli en succé tror jag. Hon gör inget annat än att leka med den dockan hon har nu så det blir nog kanon! Och vilket klipp jag gjorde, samma docka kostar här hemma 1100 och jag köpte den för 299 i birsta =) =) Himla nöjd!

Helgen har varit bra, mys hemma med tjejerna i fredags eftersom Jimmy var iväg och spelade match.
Såg på let´s dance och solsidan :) Sen blev det film då älsklingen kom hem, mycket bra film kommer dock inte ihäg vad den hette. Lördagen var vi iväg på kalas hos Linus, Jimmys lillebror som fyllde 6 år... vart tar åren vägen?? Han var ju bara en lite plutt alldeles nyss som var jätte kär i mig och ville att vi skulle gifta oss :) :) Fast det får man absolut inte nämna nu :) :) Kul att träffa alla små troll, fast vissa är ju inte så små längre.
Sen hem och snida om och åka till syrran på förfest, var inte alls taggad... varken jag eller Marica. Så vi for hem då de andra gick på krogen. Himla skönt att vakna utvilad imorse vill jag lova och framförallt att må toppen. Vi får ta igen det en annan gång. Närmare bestämt den 27 mars :) :) :)
Och idag har vi haft en mys dag hemma. Har dock städat som ett tok och även tvättat en hel del och mitt i allt går torktumlaren sönder :( inte bra tajming alls vill jag lova. Massor med tvätt och ingen torktumlare funkar inge vidare :S tar ju hundra år innan handukar och sängkläderna torkar men men det är bara att gilla läget. Har ni en torktumlare till övers så hojta till :)
Mamma,pappa,syrran och Anton var här och åt middag. Oliwia spexade på som vanligt. Mammas skrutt!
Nu tror jag att det blir lite ostkrokar och cola och mysa ner mig i soffan och kika på Wallander i min ensamhet eftersom Jimmy ska se hockey finalen.

Måndag imorgon, vilket innebär ett besök hos doktorn och öppna förskolan :) Som vi längtat!!iaf till det sistnämnda!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0