Kallt!!

Fönster gubbarna skulle komma mellan 9-10 imorse, fick väcka barnen tom. Illa illa :) Vi blir klara till 9, väntar och väntar. Halv 12 plingar det på dörren, dags att komma nu hade man stooor lust att säga men som sagt det är GRATIS! Fönstren kom tidigare vid halv 8, fick dock 3 balkongdörrar då vi bara har 2?? Men som tur var så stämde resten iaf. Dom har nämligen varit här och mätt fel en gång. Aja, kom hem vid 7 tiden till ett iskallt hus :S drar som tusan runt fönstret inne i lekrummet, som tur är så har dom gjort "klart" nere i sovrummet så där ligger vi alla inatt. Oliwia får sova med oss, vill inte att hon ska ligga inne på sitt rum och frysa. Dom kommer imorgon bitti kl 7 och fortsätter. Om man nu ska tro på att tiden stämmer, som tur är så ska mamma och pappa till fjällen imorgon så dom kommer att vara vaken den tiden så vi kan åka ner till dom. För vill inte åka och våldgästa någon annan den tiden.

Träningen gick tokbra idag, rätt skönt att åka iväg själv ändå. Nu är det bara mördar passet kvar på fredag, har även fått med mig Marica, kul kul :) Då behöver jag då inte vara ensam om att ha ont överallt hoppas jag. Och syrran ska ju självklart med hon också. Som förövrigt håller på att ta skoterkort, trodde jag aldrig men himla kul :) Vi ser fram emot en åktur framöver Sara :)

Imorgon tror jag det blir en sväng på stan, kolla lite. Någon som vill följa? Marica ;)?

Oj vad klockan är mycket, nu ska jag gå och krypa ner med mina älsklingar som redan sover sött och kika på nip/tuck. Rätt sjukt program egetnligen men himla lätt att fastna för.

Hoppas ni har det varmare hos er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0