2010-01-05



Haha syrran ber om ursäkt för att jag skrev fel dag ;) hel snurrig som vanligt!

Dagen har varit himla lugn och skän. Sovmorgon till 10, illa då vi totalt vänt på dygnet hela familjen. Men det går ju lika lätt att vända tillbaka bara man vill, eller? Sen blev det en sväng på stan. hittade en jätte fi tröja som jag vill ha i födelsedagspresent ;) Sen köpte vi även en födelsedaspresent till min syster som fyller år på FREDAG :)
Sen hem och mysa med mina älsklignar. Go middag blev det även idag, konstigt med alla dessa lediga dagar mitt i veckorna. Är bortskämd med att ha Jimmy hemma nu känner ja. Bara att passa på att njuta :)

Imorgon kommer pappa förhoppniongsvis hit och lägger det sista golvet som saknas i trappen. Vore kul att ha det gjort innan jag fyller år. Men vi får se hur pass pigg han är. Hoppas på det bästa!

Annars då? Hela familjen går runt och snorar som aldrig förr, jag som trodde att vi klarat oss men schi fick jag. Bara att gilla läget helt enkelt. Blir det inte värre än så är det inte så mycket att gnälla över egentligen. Dock är det ju aldrig kul då ens små är sjuka :( Hoppas på att det går över snabbt!!

Imorgon har jag iaf bjudit in oass på middag hos mamma och pappa. Himla skönt att slippa laga mat ;)

Nä nu har mina änglar badat/duschat färdigt så nu är det mys i soffan som gäller en stund innan barnen ska sova. Sen blir det film för min och Jimmys del. För det finns ju vekligen ingenting att titta på på tv:n. Bara skit om ni frågar mig!

Och om jag längtar till lördag? Att jag gör :) Du med Marica hoppas ja???? :): )

Kommentarer
Postat av: marica

2010-01-06 @ 10:04:07
URL: http://mariica.blogg.se/
Postat av: marica

Att jag görr, laddad till tusen!

2010-01-06 @ 10:04:33
URL: http://mariica.blogg.se/
Postat av: Ullis

Nej ja blev paff idag när jag såg alla 3 =) Jodå det gick bara bra. Själv då? Gick det bra med sprutan?

2010-01-07 @ 18:35:35
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0