2010-01-11


Har precis kommit hem frn öppna försklan, skönt att allt är tillbaka som vanligt igen tycker jag. Dock så tror jag inte Oliwia är hundra pigg, lekte inte alls som hon brukar och ville gärna ha tutten & snutten och sitta med mamma istället. Och ni som känner henne vet att det inte är likt henne. Men kul att träffa alla mammor + barn igen iaf :)

Ikväll ska jga och mamma iväg och pröva på pilates, vet inte egentligen var det går ut på men varför inte, man måste ju prova sig fram om man ska hitta någon träningsform som man skulle kunna tänka sig. Hoppas på att det är kul. Måste verkligen komma igång med träningen nu vad det än må vara. Promenaderna ska jag iaf sätta igång med igen nu då mina snälla kusiner hjälpt mig att fixa in lite bra låtar på min telefon så jag har något bra att lyssna på då jag går pensionärsrundan. Någon som vill göra miug sällskap så är det bara att hojta till :)

Helgen då? syrran fyllde år i fredags, fick en dator utav oss som jag hoppas hon blev glad över??? :) Kul att träffa släkten och fika lite. Lördagen blev rätt lugn men hade himla trevligt iaf :) Och v'rre blir det på lördag :) hahah ojojoj hur ska vi orka???

Näe nu ska jag gå och hjälpa karln med maten, korv i ugn och potatis blir dset idag, MUMMA! Och syrran lyckas alltid pricka in att äta hos oss då det är det, she looooves it ;)

Återkommer senare om hur dfet gick med träningen :) :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad skönt. Du får pröva Body Combat med mig på måndagar eller onsdagar =) det är skitskoj och jobbigt, bräbber massor på hela kroppen. Är mån 18.00 och ons 18.15. Säg till om du vill följa med nån gång. 50 kr och är 1 timme

2010-01-11 @ 16:21:43
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/
Postat av: marica

Jag är lätt på, på promenaderna! Om vi gör det kvällstid?



Och Ullis, ja hakar gärna på nångång... Du med Malin!!

2010-01-11 @ 17:48:26
URL: http://mariica.blogg.se/
Postat av: Annelie

saker på kvällstid och bodycombat!? Marica plocka upp mej på vägen in! :)

2010-01-11 @ 23:28:56
URL: http://anelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0