2010


Var ett bra tag sedan jag skrev nu, tänkte försöka ta tag i det här igen. Inte för någon annans skull än mig själv. Skönt att kunna skriva av sig lite då man känner för det. Inte för att jag tror att det är speciellt många som läser min blogg men iaf :)

Jul/Nyår har verkligen varit toppen. Julafton spenderades här hemma hos oss. Jätte mysigt. Mamma, pappa, syrran & farmor var med oss hela agen. barnen fick en hel del julklappar, mycket fina och bra grejjer. Helt sjukt egentligen. Undra hutr det kommer bli då dom fyller år? Även jag är helnöjd över mina klappar.

Nyår spenderades i dalen med Annelie c/o, Ellen c/o & Marica med familj. Mycket trevlig kväll :) tack igen!

Nu är det redan den 4 januari, vart tar veckorna vägen? Min stora tjej fyller snart 2 år!!! Det är helt sjukt. Och lillan är snart 5 månader. Önskar man kunde stoppa tiden ibland, men varje år har ju verkligen sin alldeles egna charm. Allt går för fort bara. Som Agnes har börjat ätit smakportioner och verkligen älskar det! Jätte kul eftersom oliwia inte alls tyckte att det var speciellt gott. Och Oliwia surrar på heladagarna och henne är det full fart på hela tiden men jag klagar inte jag älskar mina små :)

Och på lördag fyller "lilla syste" 22 år, herregud! Vi börjar bli gammla :P Och ännu nästa lördag är det min tur, 24 år för min del ojojoj! På lördag ska iaf syrran ha galuns med Mickis uppe på vårtan och jag är bjuden och ska gå ut för första gången på över ett år. Ser fram emot det. Och med mig tar jag Marica :) Ska bli riktigt skoj! Känns dock lite jobbigt att lämna bort barnen men vad sjutton det dör vi inte av. TRor det är himla bra för båda parter faktiskt! Iaf nångång ibland sådär.

Idag snöar det IGEN, me ninte mig emot. Jag gillar de :) Blir en sväng till birsta idag igen. Som vi ränner där, men vad göra, finn ju inget i den här stan så. Bra tidsfördriv :) Marica m. barn följer också med skoj skoj. Så det är väl bäst att man gör sig klar tills det är dagsd att bege sig iväg. Båda barnen sover SAMTIDIGT :)!! Så det gäller att passa på! 

Kommentarer
Postat av: Krullan

en liten notis..du som är min syster "borde"veta att jag fyller år på FREDAG!! och du fyller NÄSTA fredag haha:P

2010-01-04 @ 20:45:00
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0