2010.01.12


Kan ju börja med att skira att pilates träningen var jätte kul! Och det tog vill jag lova, har ont överallt idag :) Det är ju så det ska vara. Så det ska vi fortsätta med. Har skrivit upp oss på ett till pass redan imorgon så det ser jag fram emot. Har du ringt Marica??

Ikväll kommer världens bästa pappa hit och ska hjälpa oss att lägga nytt golv i trappen och göra om lite nere i hallen så det blir helt färdigt. Och det känns toppen!! Äntligen blir det klart :) Som tack för hjälpen blir det tacos till middag, inte mycket men det är tanken som räknas.

Stor skruttan hade en jobbig natt inatt, vaknade flera ggr och skrek och grina och sa att hon hade ont. Himla svårt att förstå vart då hon inte kan prata än men jag tror det var halsen som spökade eftersom hon pekade mot den. Hoppas det blir bättre inatt. Lillan sov dock som en stock hela natten. Mammas hjärtan <3 vad vore jag utan er?! Fattar inte vad man gjorde av sin tid riktigt innan man hade barn. Älskar dom över allt annat och njuter av varje dag med dom. Har REDAN ångest över att dom ska börja på dagis i sep. men det är lååångt dit. Känns så iaf nu. kommer väl bara rassla till så är vi där. Men det beror ju förståss hur det är om jag får något jobb osv. Skulle kunna bli hemma fru och vara med dom jämt, LÄTT!!

Fyller ju som bekant år på fredag, och alla som vill får självklart komma och fira med oss. Och paket är absolut inte nödvändigt :) bra kul om ni kommer!

Nä nu ska jag ta tag i tvätten. Nyss städat hela huset med, undra vad all energi kommer ifårn? Lika bra att passa på medans den finns.

// Mig

Kommentarer
Postat av: Ullis

nej men du ska ju chocka kroppen =) Jag har varit förkyld i 4 veckor nu och ska inte börja lugnt utan köra igång direkt med ett combatpass imorgon =)



Såklart du orkar, annars får du väl sätta dig ner ett tag. De har ja gjort en gång när hela rummet snurrade,haha!

2010-01-12 @ 16:34:53
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0