2010.01.15


Idag är det MIN dag :) Fyller 24, helt sjukt!! Börjar känna mig lite gammal haha .. men har hunnit med en hel del de senaste åren så ska inte klaga. Men det är ju dock inte samma känsla att fylla år längre. Visst jag älskar att få paket osv men det känns ju inge vidare speciellt. Kul är det iaf att träffa släkten lite och umgås och äta gott fika.

Var några snubbar här nyss och mtte om våra fönster. Dom var hyffsat less, nog mer less än vad vi är på att vänta. Gubben som var här och mätte har tydligen strulat till det ordentligt. Så alla (iaf nästan) leveranser är fel och dom kan bara sätta in vissa fönster. Han sa att annars så ställer dom bara ut pallen med 4:a fönster på morgonen och under dagen monterar in alla fönster sen är det klart! Men nu blir det massa extea jobb för dom. Skoj skoj! Så vi får glatt vänta ett tag till på våra fönster men man ska väl inte klaga egentligen då det är helt GRATIS :) Himla glad att vi får nya överhuvudtaget. Våra är inte direkt purunga så det är dags att byta och då blir det ju betydligt billigare då vi bara behöver kosta på köksfönstret själva :) Och det borde man ju kunna hitta till ett vettigt pris begagnat tycker jag. För skulle man beställa det nu så de satt in det skulle de gå på 15.000!!!!! Shit pomfritt!! Dyrt tyckte vi, visst det är tre glas fönster opch man får det insatt men tyckte det var lite saftigt iaf jag.

Och det blir tyvärr ingen utgång imorgon heller, min käre vän Marica ligger i magsjuka :( stackare! Hoppas det bli bättre snart iaf. Inte alls kul det där, själv så har jag aldrig haft det men det är då inte kul att spy och ha sig!

Det här med träningen då? Prövade på powerball i onsdags, shit vad jobbigt! Har ont överallt, så det tar verkligen. Himla kul var det med tycker ja. Så vi kör på nästa vecka med. Synd bara att dom stänger på badhuset sista maers, vart ska man ta vägen då???

nä nu ska vi hoppa in i duschen och klä oss så vi är klar då gästerna kommer =) =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Malin det är ju bara att gå på det nya gymmet, där kommer allt att finnas som finns på badhuset idag ska du se ;)

2010-01-17 @ 15:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0