2010.01.16


Lördag idag, veckorna går verkligen tokfort. Hade som sagt en underbar födelsedag igår. Tack igen alla som kom och firade den med mig :)

Fick sovmorgon till 10 idag, eller ja barnen somnade inte förrän kl 1- halv 2. Vette tusan vad det är med dom. Oliwia ligger bara och surrar och gör pappa sin galen och agnes hon somnar och vaknar typ var 5:e minut och är jätte ledsen. Funderar på om det kan vara så att hon har börjat drömma eller om det är tänder på g. Men det går väl över till det normala snart hoppas jag. Oliwia kom och sov en stund med mig imorse iaf, himla mysigt :) Händer inte allt för ofta nu för tiden eftersom hon bara vill sova i sin säng men det är ju toppen. Så ska absolut inte klaga.

Barnen och Jimmy har precis åkt till svärmor och Pelle för att äta middag, sen ska dom vara där och mysa ikväll då vi gamla mammor ska ut och göra stan osäker.. kommer bli en toppen kväll! Ska snart börja göra mig iordning. Hoppas bara inte M smittas ff, vill verkligen inte ha magsjuka !!

Vad ska man hitta på och äta till middag då tro???? Så trist att äta ensam men vad gör man. Idiotiskt att dricka på tom mage så det ska vi INTE prova på.

Återkommer imorgon! Ses vi ute ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0