2010.01.19

Idag blir lillgumman 5 månader, stora tjejen! Vart tar tiden vägen? Helt sjukt vad fort det går. Om det nu är möjligt så rusar tiden förbi ännu fortare med Agnes. Lite ångest får man ju. Men alla åldrar har ju sin charm som tur är :) Är så otroligt lycklig som fått mina små troll. Dom är mitt allt, mitt liv!
Agnes blev dålig igår kväll efter sprutan, mindre kul. Fick hög feber osv.  Men efter lite alvedon och mys med mamma så kunde hon tillslut somna vid 2 tiden inatt. Det är seeent, då var jag dyng trött men vad ska man göra. Fick ju sovmorgon imorse iaf.

Sen kom Marica, Dennis och Dante hit och lekte med oss. Fikade och lekte som tok som vanligt. Himla kul att dom kommer så bra överens. Visst blir det tjaffs ibland men för det mesta går det riktigt bra :) Och imorgon blir det en tripp ner på stan. Oliwia skulle behöva lite mys byxor. Dåligt med det.

Jimmy och Oliwia är iväg och handlar och lämnar bilen IGEN. Hyffsat less på bilsatan nu!!!!! Men efter imorgon ska det väl vara okej igen hoppas jag.

Så nu ska jag och Agnes ta oss en dusch och sedan blir det pyamas och mys med familjen i soffan innan skruttorna ska sova. Tror det blir en tidig kväll ikväll för mig med.



///Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0