2010.01.20


Natten blev väldigt lyckad, himla skönt. Vi la barnen lite senare igår eftersom de sov så sent på eftermiddagen. Så vid halv 9 var dom i säng. Fick välling/ersättning och somnade på en gång båda två. Underbart! Så skönt att Agnes sover i egen säng med. Det gjorde ju inte Oliwia då hon var såhär liten. Så det är stora framsteg. Sen så vaknade jag vid 5 såklart då Jimmys kl ringde. Gav Agnes mat sen somnade hon om till 8. Mammas lill hjärta som har fått jätte jobbig hosta. Och Oliwia fick jag väcka vid 9. Händer inte allt för ofta om man säger så. Hann tom göra mig iordning i lugn och ro innan hon vaknade.

Sen bar det iväg ner på stan, kallare ute än jag trodde. Skulle gärna ha bytt plats med barnen i vagnarna. Ser så mysigt ut. Hittade såklart inte det jag skulle ha, vill ha helst vanliga mjukisbyxor till stor skruttan men men.. får väl ta oss en sväng ner till birsta istället :) 

Nu ligger båda barnen ute och sover, sövande att åka buss.

Ska snart börja med någon mat innan vi ska iväg och träna, Power ball blir det idag. Så svärmor ska komma hit och passa tjejerna medans jag är borta eftersom Jimmy inte är hemma förrän vid 6. Ska bli härligt at träna liter igen iaf. Kul att jag äntlgien hittat något som jag gillar.

Sen ikväll blir det till att städa och tvätta tror jag, ser ut som fasen här alltså. För att inte tala om tjejernas lekrum. Fast där känns det rätt meningslöst att städa men man måste ju ibland iaf.

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0