2010.01.21

Dagen kunde ju ha börjat bättre. Vaknat flera ggr inatt av att jag mått lite små illa men inte tänkt nå mer på det utan somnat om. Oliwia kommer in och lägger sig med mig vid halv 5 tiden, himla skönt att hon ville sova lite till. Trygg hansa snubben ringer och väcker oss vid 9. Sen efter bara någon minut så bara vrider det om i magen och jag får springa på toaletten bokstavligt talat. Oliwia tycker inte alls att det är speciellt kul och blir helt hysterisk för att mamma spyr. Inte det lättaste att försöka lugna henne samtidigt som man ska kräkas men det gick.
Ringer runt efter barnvakter för inser ju att ska det fortsätta såhär hela dagen kommer jag ju inte kunna ta hand om barnen samtidigt, det är ju helt omöjligt. Svärmor och syrran var här snabbt och tog hand om varsinn skrutt. Så himla tacksam för det. Guld värt att få gå och lägga sig igen.
men frågan är ju om det var kyckligen som syrran och jag delade på igår som var dålig eller om det var vanlgi hedelig magsjuka? För har inte spytt nå mer sen dess. Tack och lov!
För syrrans mage hade inte heller mått speciellt bra igår kväll. Aja nånting var det iaf. Mår betydligt bättre nu iaf.
Sitter och pimplar i mig proviva för fullt. Vill må bra imorgon så jag kan vara med mina älsklingar!!!

Nu ska dom små gå och sova och jag likaså, eller iaf gå och lägga mig och gosa ner mig i sängen!!!

///Malin

Ps. Vad vore jag utan min familj? :) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0