2010.01.25


Allts¨förs'kringskassan, blir galen på dom, kollade idag på min utbetalning. Tar ut 5 hela dagar i veckan, och har alltid gjort det. Står på utbetalningen att jag ska ha betalt fr 9 dagar, vadå 9??? Ska ju vara minst 20 mellan stopp datumen. Ringer, får till svar "oj, dom har glömt en del av din utbet." vadå oj?? Hur fasen kan man bara glömma en sådan sak?? Ja hon fick då betala ut mina pengar direkt, annars j*vlar!

Aja nog om det, idag är det måndag = öppna försklan. Blir en promenad idag eftersom Jimmy har bilen. Men jag klagar inte, himla härligt väder ute + trevligt sällskap :)
Sen ikväll är det pilates som står på schemat, ser jag fram emot. Världens bästa morfar ska vara barnvakt tills jimmy kommer hem, himla tur jag har min familj som ställer upp till tusen :) Nä nu ska jag packa iordning vagn och allt så vi är klar då Marica & c/o kommer.

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0