2010.01.26

Tisdag idag, vart tar veckorna vägen?

Tog en promenad bort på öppna igår, barnen lekte på som vanligt och Oliwia fick prova på att måla med målarfärg! Det var verkligen en hit, måste nog ta och köpa det tills hon fyller år. Kladda och grejja var skoj, hon fick även tag på glittret, haha teckningen blev jätte fin :) Längtar tills hon blir lite större så vi kan börja pyssla och grejja. Var på panduro häromdagen, finns ju verkligen hur mycke kul som helst. Mamma vart helt faschinerad (stavning?). Så det är bara att köpa på sig en massa grejjer mormor :)

Fick sovmorgon imorse, Oliwia kom in till mig vid 8 och ville lägga sig med mig och gosa. Hon somnade om med en gång och jag likaså :) Sen vaknar vi vid 9 av att det är en jätte glad tjej som ligger och tok snackar och skrattar i spjälsängen. Mammas små älsklingar, ni är såååå underbara!! Det bästa som finns!!!!

Snart kommer nog Marica, Dennis och Dante hit och ska leka med oss lite. Oliwia följde med farmor och besikta våran bil. Går den inte igenom nu blir jag GALEN!!! Men hon ska nog vara hemma lagomt till att kompisarna hennes kommer!!

Träningsverk sen igår med, hur är det med dig Marica??

(///Mig

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

Åh, tack för tippset!! Det ska jag gå och köpa senare under dagen!! =)

2010-01-26 @ 12:16:06
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0