2010.01.28


Var och tränade igår, power ball. Himla skoj faktiskt. Och det tar på de rätta ställena :) Äntligen har jag hittat något jag gillar.

Idag har Marica och c/o varit här. Barnen har varit lite vrånga, jävlats med varandra en hel del. Det brukar aldrig vara så annars men man kan ju inte alltid vara på topp! Åt iaf en god lunch och Dennis hade bakat jätte goda snoddas :) Oliwia älskar choklad så hon blev super nöjd över fikat. Och ni ska se hur köket ser ut nu haha hos Malin Kullh är det alltid kalas :)

Oliwia ligger ute i vagnen och sover och Agnes "springer" runt i gå vagnen. Hon älskar den! Nu kan hon ju vara med på ett helt annat sätt :) Ska väl snart börja med någon middag med. Men först måste jag nog ta och köra ett varv med dammsrugaren.

Ikväll då? Jimmy ska på träning och jag ska vara hemma och mysa med mina små troll.

Imorgon ska vi på begravning, känns mindre kul. Var ett tag sen jag var på en nu. Men det ska nog gå bra. Barnen ska få vara med mormor medans vi är borta.

Nä nu blir det till att städa lite :)

// mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0