2010.01.29

Fredag igen, helt sjukt vad veckorna går.
Har varit på begravning idag för Jimmys farmor. Var jätte fint, men självklart jobbigt. Hoppas det dröjer läääänge tills nästa gång. Jag tycker personligen att det är lite jobbigt att vara i en kyrka/kapell överhuvudtaget. Känslorna bubblar som över. Man tänker på saker som hänt, tidigare begravningar osv. Morfars begravning var grymt jobbig. Men samtidigt himla fin. Konstigt det där, men så är det. Hoppas du har det bra nu Eva vart du nu än är <3

Skruttorna har varit med mormor medans vi varit borta och det hade gått jätte bra. Dom hade lekt massor, mamma somnar nog ovaggat ikväll ;) Man märker nu mer och mer vad Agnes blir glad över att se Oliwia, värmer verkligen i mamma hjärtat. Mammas små troll, världens finaste små tjejer!!!!

Skönt med helg iaf, imorgon vet jag inte alls vad det blir. Jimmy skulle ut med laget imorgon men verkar nu som om han blivit sjuk igen :S Inte kul men inte så mycket att göra åt.
Skulle fara upp och hälsa på Maria och lilla Nova nu ikväll men har en liten tjej som vägrar sova. Och jimmy kämpar på med Oliwia inne på hennes rum, hon verkar inte heller vilja sova. Även fast hon inte sovit nånting idag. Sover väl förhoppningsvis länge imorgon iaf :) Lite bortskämd då det gäller det där, fick sova till 10 imorse :) :) Ändå känner  jag mig himla trött nu!!

Sitter och tittar på Let´s dance, himla duktiga dom är. Sen har jag höga förväntningar på den nya svenska serien som börjar efteråt :) Hoppas den är lika bra som den verkar.

Och förresten har ni sett hur fint jag fått det här i bloggen??? =) =) Sara har hjälpt mig, blev super nöjd. Tack igen!!!


//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0