2010.01.31

Hade en mysig mamma/barn kväll ute i Sjö igår. Barnen lekte på som vanligt. Fullt ös med andra ord, socker chock efter allt gotta dom tröck i sig. Eller ja skruvar/popcorn/chips. Trevlig kväll. Jag köpte nötter, himla gott faktiskt!!

Söndag idag, ska snart iväg och äta lunch med syster och Anton, ska synda lite idag tänkte jag! Sen blir det middag hos farmor (min farmor). Blir trevligt det med :)
Försöker även få tag på Marica men det verkar ju vara omöjligt. Du kan ju ringa mig om du läser detta :) :)

Måndag imorgon, ny vecka igen och den börjar med Öppna skulle jag tro. Jätte bra att det finns ett ställe att gå till då inte Oliwia går på dagis. Sen blir det pilates (om jag hittar barnvakt såklart) och som avslutning på kvällen blir det blingo party ute hos Lisa. Ser verkligen fram emot det, kläderna ser verkligen underara ut!! Jätte fin kollektion denna gång. Sånågot måste man ju beställa ;)

Nu blir det en dusch innan vi ska iväg, tjejerna badar redan för fullt. Oliwia tycker det är super skoj när Agnes också är med, mina troll ungar. Måste ta och lägga in lite nya bilder här sen.


// Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0