En underbar dag!


Har verkligen haft en underbar dag!!! Fått massor av presenter, som jag är väldigt nöjda över. Dator, presentkort, kläder, pengar. Men datorn var nog bäst ;) Äntligen har jag en alldeles egen. Jimmy är bra avis :P Klart han ska få låna den, obland ;) hehe
Alltid trevligt att träffa släkten med, så mysiga hela högen. Nu sover Oliwia och troligtvis Jimmy med. Jag och Agnes sitter och kollar på let´s dance. Hon gillare skarpt! Sitter och snackar för fullt. Hoppas för övrigt på att hon sover bättre inatt, hon som aldrig vaknat och varit sådär ledsen förut. Inte alls kul när hon vaknar och är helt hysterisk precis varje gång jag lyckats somna om. Men det blir bättre, ska inte klaga finns dom som aldrig får sova! Och dom föräldrarna lider jag med, förstår inte hur ni pallar.

Morgon dagen bjuder på innebandy, ska bli skoj. Trist bara att inte Jimmy spelar men lite svårt då han varit/är sjuk och inte har tränat. Dock bra för mig som får hjälp att passa vilden ;)

Sen på söndag kommer några kompisar hit + Jimmys pappa med familj och fikar lite. Ska bli mysigt :)

Nu ska jag gosa ner mig ordentligt i soffan med lillskruttan och bara njuta av tystnaden!

/mig

Ps. Hoppas ni mår bättre gumman! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0