Söndag.

Har haft en helt okej söndag. Myst på med familjen hela dagen + go middag hos farmor inte alls dåligt.
Nu sover äntligen båda barnen, Oliwia somnade på en gång men Agnes ville inte alls sova vid 8 då hon alltid somnat förut,vette tusan var det är men det är bara att tjura på, hon får inte komma upp ur sängen iaf så hon ligger där och snackar och har sig men nu så sover hon sött hon med. Hon vänder sig hela tiden nu, går inte att lämna henne 1 sekund! Det ska man väl inte heller men ja ni vet vad jag menar.
Förresten vägde mig hos farmor idag, kändes nästan lite för bra för att vara sant. Måste nog tjuv låna vågen på mvc imorgon och se om det verkligen stämmer, isåfall går det verkligen åt rätt håll!!

Tror jag hoppar över pilates imorgon, jätte trist men blir super stressigt och jag blir inte en trevlig människa att umgås med om jag är stressad. Så får bli nästa gång istället.  Längar iaf till blingo visningen!!!

Har precis gjort klar alla dopinbjudningar, blev inte alls lika många denna gång. Fattar inte hur jag orkade hålla på sist, helt sjukt egentligen. Blir bara de närmaste denna gång och det känns jätte skönt. Agnes kommer få ett minst lika bra dop som Oliwia iaf. Men det blir inte 10 sorters kakor denna gång, så ni vet ;)

Så nu är jag grymt trött så sängen känns verkligen lockande just nu!!
God natt

//Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0