Eclipse!

Den var hur bra som helst, man vill ju bara se mer :) Den stora frågan är ju vampyr vs varulv ;) haha Men förhoppningsvis kommer det ju en till film eller har jag helt fel? Barnen hade somnat hur lätt som helst halv 8 så det var ju skönt att det gått bra. Inte för att jag trodde annat men iaf.

Nu ska vi snart hoppa in i duschen och göra oss klara inför dagen, vi ska ju på bröllop idag :) Ser verkligen fram emot det!! Hotell frukosten ser vi också fram emot, lyx lyx!
Måste nog kolla en gång till så vi fått med oss allt, varför är det alltid jag som ska packa åt alla? "Blir bäst om du gör det, annars är det alltid något som saknas". Jo tjena, efter ett tag kommer frågan "Varför har du inte packat ner det?". Äh då får man skylla sig själv egentligen. Barnen ska vi släppa av i Gussjö hos farmor & Pelle där dom kommer ha det toppen.

Lite frukost på det här så, ha en trevlig helg :) För det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0