Helgen.

Helgen har varit helt okej.. den började bäst med tjejorna i fredags <3 Satt ute på Annelies altan och drack gott och snacka en massa skit. Måste det bli mer av tycker jag. hade en jätte trevlig kväll och hoppas på att vi kommer att göra om det snart.

Lördagen började med kalas ute i Ramsås, trevligt som vanligt. Barnen lekte och härja innan vi begav oss hemöver. Pappan i huset gjorde staden osäker på kvällen så vi hade myskväll, dock somnade tjejerna redan vid 7 men jag klagar inte. Egentiden är guld värd.

Dagen idag har spenderats ute på campingen, vart annars? Sol = campingen :) Väl hemma igen var vi ute och hoppde studsmatta länge länge, barnen älskar det. Oliwia hämtade täcke och kuddar så vi hade det jätte mysigt :). Älskar min familj <3 Även om allt känns hopplöst ibland så är det ni som är mitt liv Oliwia, Agnes & Jimmy <3

shit vad det regnar ute, inte mig emot. Tycker det är rätt mysigt då det åskar med. Sitter och funderar på om man kanske ska göra en matlista. Man brukar ju alltid få Lidl bladet idag (brukar utgå från det) men det ekar då tomt i min brevlåda? Har ingen lust att gå ut och kika nu heller faktiskt :).

Morgondagen bjuder på en massa bad och lek hoppas jag! För visst ska det bli finväder även imorgon? Nä nu tror jag att det blir ett litet städ ryck, somnade då vi la barnen så är himla pigg nu så det är bara att ta vara på energin!

Återkommer kanske imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0