Underbar dag!

Har verkligen haft en toppen dag, vilket jag verkligen behövde! Svärmor & Pelle tog med sig barnen ut till Gussjö vid 2-tiden. Jag for hem och kastade mig på soffan. Sååå underbart att bara få ligga och ta det lugnt själv, lyx lyx lyx! Men absolut inget jag skulle vilja ha för jämnan. Älskar mina små troll men nån gång imellan åt så är det bra att vara ifrån varandra en timme eller två. Det mår båda parter bra utav. Sen vid halv 4 for vi ner till birsta, jag,syrran,mamma,pappa och farmor. Har haft en underbar eftermiddag med min underbara familj <3
Shoppat lite och umgåtts lite med världens bästa lillasyster <3 Vad skulle jag göra utan henne? Är ju inte allt för ofta vi träffas bara hon och jag. Man får ta vara på det lilla.

Rensat lite bland barnens kläder nu ikväll, herregud vad kläder dom har!! Var ju över till Sofia & Niklas och fick en massa kläder med, perfekt tills vi börjar på dagis. Så snällt av dom, världens bästa grannar!!
Sitter för tillfället och kollar på Sex and the City. Grymt bra serie, man blir som aldrig less. Kan se samma avsnitt om och om igen :) Sen blir det väl sängen antar ja..inte ett dugg trött men måste iaf ge det ett försök för att orka med morgondagen. Får se om det blir stranden eller inte.
Kvällen kommer iaf spenderas hemma på runsta med surströmming i trevligt sällskap :) Jimmy blev överförtjust!!

Återkommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0