Vilket väder.

Man kan ju verkligen inte klaga på vädret, om jag ska vara ärlig så tycker jag det känns rätt skönt att inte solen är framme heeela tiden :).. Har varit ute på campingen idag igen, gillar det stället skarpt! Barnen likaså, finns massor att göra och vattnet är varmt så det går tom att bada. Är i vanliga fall en väldans badkruka men där badar jag. dagen har flöte på rätt felfritt förutom då Oliwia fick för sig att knuffa D från bryggan :( Och lyssna på mamma, vad är det? Trotsen är inte kul och hennes beteende ibland är inte alls kul men nu gick det ju som tur ä'r bra men vid sådana här tillfällen känner man sig som en misslyckad mamma!! Hur ska man hantera saken??

Resten av dagen blir himla lugn, Jimmy ska jobba över som vanligt och visst det är alltid bra med extra pengar men det vore trevligt med liiite avlastning med barnen då & då med, han träffar dom i snitt ty+p 1 timme om dagen.. max 2! Jag skulle bli galen & sakna ihjäl mig om det vore jag...

Nä nu ska jag ta tag i lite måste, massor med tvätt & maten måste man ju börja med snart också kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0