Älsklingens födelsedag <3

Idag fyller min andra hälft 25 år <3 Nu börjar vi bli gamla ;) Skämt och sido! Håller för närvarande på att vänta på att choklad puddingen ska bli fast och fin i kylen så jag kan göra kalrt tårtan. Och mumsiga muffins står och gonar till sig i ugnen. Vår familj kommer få äta ihjäl sig ikväll ;) Ni behöver garanterat inte äta middag för ni kommer bli mätt på sötsaker. Vi skyller på att det är Jimmy som önskat. Rätt kul att baka ändå. Då man inte har två vildar som hänger mig i benen :P Dom är för tillfället ute med Jimmy och fixar med utemöblen. Nu är den redo att invigas :) Längtar tills vi får våran nya altan med, det kommer det kommer!

Annars då? Helgen var toppen, fredagen var himla lugn med fredags mys. Såg Alvin & gänget och åt en massa gott, syrran kom förbi oss och gjorde oss sällskap med. Alltid lika mysigt och barnen älskar henne verkligen och jag förstår dom <3 världens bästa!
Lördagen bestod först utav Birsta med syrran och Marica, jätte trevligt. Dom shoppade så kortet glödde ;) Och i vanlig ordning så hittade inte jag nånting, eller jo ett par tights.. WIEEE eller nä! Men men har ju mina pengar kvar iaf haha
Sen hem för att svida om till 40 års kalas på sockenvägen. Tony fyllde 40 år och ställde till med stor kalas :) Hade en super trevlig kväll. Tack alla för det!

Nä nu ska jag göra klart tårtan, återkommer kanske senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0