BVC.

Idag har lillgumman varit på 10-månaders kollen, allt såg jätte bra ut. 9090g & 71 lång, mammas bebis har blitt alldeles för stor. Skönt att hon växer och frodas som hon ska iaf bra bra!
Var och åt lunch med världens bästa Marajka innan, trevligt som vanligt. Synd att min vilding inte kan vara still bara, överallt och ingenstans! Det är min Oliwia det <3

Då vi kom hem tog det inte lång stund innan syrran kom på besök, så kul att se barnen då hon kommer dom lyser verkligen upp <3 Vad skulle vi göra utan henne!? så vi har busat och lekt hela eftermiddagen. Var även iväg och solade lite och shit som det tog. Ser ut som en liten räka just nu men förhoppningsvis så ser det ju bättre ut imorgon.

När vi lagt barnen så sprang jag över till Sofia en sväng, helt galna priser på blingos rea :) Så nu har vi fyndat ytterligare lite med till tjejerna! Dom kommer bli så fina så, älskar cirkus mönstret!

Nu börjar snart Ghost Wisperer, har följt det nu ett tag varje eftermiddag. Grymt bra program, dock blir jag lika rädd varje gång fjantig som jag är. Så nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen där min största lilltroll ligger och sover och kika på det.

Återkommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0