Drakborgen.

Haft en jätte mysig dag idag :) Marica skickade mess imorse och frågade ifall vi ville följa med till drakborgen och självklart ville vi ju det. Var ett tag sen vi var där nu. Ringde till världens bästa syster och fick låna hennes bil, så snällt av henne. Svärmor kommer förbi med deras bilstol och erbjuder sig då att ta hand om Agnes idag. Och självklart fick hon det. Perfekt tillfälle att få umgås med Oliwia, bara hon och jag och självklart hennes bästa vänner <3 Vi har haft en jätte mysig dag, klättrat och lekt. Åkt en massa rutchkana?? hur stavas det?? Kul har vi haft :) Barnen var jätte nöjda och trötta så vi fick gå i lugn och ro på Birsta en sväng med.

När vi kom hem så hjälpte Oliwia mig att städa, vet inte vart vi fick all eneri ifrån, så nu är det fint här hemma igen. Känns skönt. Nu är det bara tvätten kvar men snart så :) Hoppas på finväder imorgon så man kan hänga tvätten ute.

På fredag är det planerat att vi ska spela brännboll nere på sparrudden med släkten på mammas sida. Kommer bli jätte skoj :) Hoppas bara på bra väder! Barnen tycker ju att det är jätte mysigt att vara där nere och den här gången ska jag ta med mig bra med ombyte ;)

Nä nu ska jag försöka sova.. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0