Midsommar.

Midsommar kommer vi att spendera med de bästa ute i sjö. Med god mat och massa lekar har jag hört talas om :P
Kommer bli hur trevligt som helst, kan inte bli annat i det sällskapet.

På lördag ska vi äta middag med Sofia & Niklas och barnen såklart. Äntligen blir det av :) Kommer bli lika skoj det. Inte kunde man tro att man skulle få så fina vänner då man flyttade hit :).

Var hos Therese och fixade håret igår, hur härligt som helst. Lite vardagslyx! Och väldigt behövligt, var väldigt längesen sist. Marica var världens bästa och passade mina vilddjur medans. Guld värt.
Idag vet jag inte vad det blir. Men har en hel del jag ska hinna med iaf. Måste åka och handla en sväng till, klippa gräset hos mamma och pappa, sen blir det även en massa ute lek :) Härligt med sol idag igen, hoppas det håller i sig. Ska bli skönt att ha Jimmy hemma en extra dag med. 4 veckor kvar till hans semester, känns långt dit men men..vi har vårat kvar <3

Mamma och pappa kommer hem på måndag med, börjar faktiskt längta efter dom. Himla tomt då dom inte är hemma. Man är ju van att träffas några ggr i veckan iaf. Men dom kommer ju snart hem som sagt.

Nu ska vi äta frukost och klä oss för en sväng på stan! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0