Mysig utedag.

Idag har det varit sommar avslutning på öppna förskolan, i (psyk)parken. Jätte mysigt :) Synd bara att det ska blåsa så jämt. Kanske inte så konstigt där eftersom det är nere vid vattnet men iaf. Dit måste vi gå fler gånger. Oliwia tyckte det var jätte kul att springa runt och leka där. Hade köpt med oss fika med men det blev jätte kallt då solen gick i moln så vi tog med oss fikat till Maricas mamma istället. Gick ju lika bra det :) Barnen var helt slut då vi kom hem. Men Oliwia höll sig vaken iaf. Och tur var väl det, låter kanske hemskt men om hon sover på dagarna blir kvällarna till ett rent h-vete. Så då ser jag heller att hon är vaken hela dagarna med mig och är en jätte duktig tjej som somnar på en gång vid 7-halv 8 på kvällen, håller ni inte med?

Har satt ut våra vardagsrums möbler på blocket, fått sälja soffan och skänken redan. Nu är det bara matbordet kvar men det borde ju inte vara något problem tycker ja. Skönt att det gått så snabbt hittills :)

Morgondagen är oplanerad än så länge men som det ser ut nu så ska jag försöka städa och tvätta upp lite här hemma. Skulle verkligen behövas. Men om det är finväder så är det ju självklart utelek som gäller :)

Nu ska jag gona ner mig i min nya fina soffa :) LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0