Regn och rusk.

Shit vad det öser ner, men det gör inte mig något. Rätt mysigt med regn, speciellt då vi ska ut till Bodil och Pelles fin fina stuga. Blir en massa mys framfrör brasan hela helgen :)
Vi åker om en liten stund, måste först bara åka in och köpa ett nytt regnställ åt stor tjejen min, vete tusan vart hennes tagit vägen? Är dom hos dig Marica? Ja Agnes skulle behöva ett med för den delen. Får kika på Lindeax/h&m vad det finns för något. Tänkte ju inhandla det då vi ska till Ullared men om det blir en regning sommar så är det ju ett måste nu! Men det kommer väl inte finnas något bra för att jag ska ha :P

Hade en jätte mysig eftermiddag/kväll hos Jimmys pappa igår. Barnen härjade på som aldrig förr. Jätte kul för tjejerna då det finns barn att leka med. Kul att de är så nära i ålder med :) :)

Nä nu ska ja packa ner det sista då båda mina troll somnat här i soffan.. det måste vara vädret!

Hörs mer efter helgen, ska knäppa en massa bilder med!! På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0