Söndag.

Oliwia somnade till slut vid 2 tiden, då var jag dödstrött men fick sova rätt länge iaf och tur var väl det. Sp Oliwia fick inte sova något idag och agnes bara 1 timme, känner mig jätte hemsk men dom kan ju inte vara vaken hela nätterna. Det mår ingen utav oss bra utav. Det tresulterade i att båda somnade som stockar halv 8, dock vaknar dom alltid några gånger och ska böka innan dom somnar ordentligt. Vi måste verkligen ta tag i Agnes rum så hon får ligga ostört och sova.

Har hunnit med en del idag, efter frukosten satte vi oss i bilen och for ner till birsta. Där inhanldade vi en garderob till Oliwia som hon kan ha på sitt rum. Hon fick själv välja vilka korgar som skulle vara i osv. Hon tyckte det var super kul :) Och jätte fint blev det, nu ser man lättare vad hon har för kläder. Himla nöjd. Blir en likadan till Agnes då hennes rum är klart. Det kommer bli toppen.

Väl hemma kom barnens farfar på besök med hela familjen, alltid lika mysigt att ha dem här <3 Vi bjöd på tacos och barnen härjade på. Tyvärr så var ju våra rätt så trötta men det gick rätt bra iaf. Nästa gång är det våran tur att komma till dom, vilket troligtvis blir någon dag i veckan. Hoppas på bra väder så man kan vara ute.

Har nyss sett en rätt så bra film "daybraker", vampyrfilm. Så vi får väl se om jag kan somna sen nu :)

Imorgon har vi inga direkta planer men vi hoppas på att Marica och barnen kommer förbi en sväng och leker iaf. Var några dagar sen vi träffades nu, illa illa.

Morgondagen betyder också en slags nystart, vet egentligen inte om jag ska skriva om det så mycket här..vi får se hur det går. Hoppas att det ska gå bättre denna gång iaf. För det är inte kul, visst det är mitt val men ändå inte kul.. håll tummarna!

Nu ska jag försöka sova men först får ja nog be jimmy kolla så det inte är några vampyrer nere ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0