Underbara ungar!

Har verkligen världens bästa ungar <3 Ni skulle se dom nu, Oliwia har varit och hämtat mitt halsband och handväska & Agnes gör allt för att hinna med då Oliwia springer med dockan runt matbordet i vardagsrummet, och kul det har dom. Skrattar verkligen från hjärtat båda två <3 Är världens lyckligaste som fått dessa två!!

Fint väder idag också, härligt! Det är vi ju inte bortskämda med direkt. Synd bara att det ska blåsa så, något positivt med det är ju att tvätten torkar bra iaf ;) haha!
Fått mail idag från dagis med, barnen kommer att gå mån,tis,ons 8.30-13.30. Det kommer bli toppen. Känns skönt att dom får gå 15timmar i veckan till en början innan dom vant sig. Inte för att jag tror att det kommer bli något problem. Tror dom kommer älska dagis! Bara jag som är fjantig. Känns såå långt borta men det är ju inte alls länge kvar nu.. 2½månad bara!! Men så är det ju, dom kan ju inte vara mina små bebisar för evigt. En sak är då säker, hade jag haft råd att vara hemma med dem så hade jag gjort det, utan att tveka!!!

Idag blir det en lekdag ute, skönt! Ska snart gå en sväng till lekparken. Men Agnes ska få sova lite först. Skulle även behöva klippa gräset men det får bli då Jimmy kommer hem. Tror nog det är lite blött i gräset ff och då går det inte speciellt bra att klippa med vår handjagare. Kanon att få ett rejält träningspass medans man klipper gräset.

Helgen närmar sig med storm steg, det ska bli sååå skönt att bara vara. Nästan hela helgen iaf. Vi ska ju hinna med ett dop på lördag med :). Blir toppen det! Åker ut på dagen med Bodil. Men det är ju en del grejjer man måste ha med sig, en hel del ombyten bla. Men det blir nog bra. Jimmy får åka hem och lasta i allt i bilen :) :)

Nu ska vi ut och hänga en till tvätt, kanske skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0