Underbart väder!

Vilken dag, solen skiner som aldrig förr och det är riktigt varmt ute :) Jätte kul för alla studenter med att slippa regn och rusk på sin dag. Det är 5 år sen jag tog studenten, vart har dom åren tagit vägen? Kul hade vi iaf, en dag man aldrig glömmer :) Min kusin tar studenten idag, åker inte ner något på stan och kikar för det är INTE kul att gå där med barnvagn, gjorde det med Oliwia förra året och gör inte om det igen. Folk ramlade över vagnen mm, noll hänsyn så vi har det bättre hemma. Vi åker upp och grattar henne då hon kommit hem istället.

Vaknade vid 7 imorse och var jätte pigg, barnen sov fortfarande så jag passade på att gå upp och lägga mig i soffan och bara vara en stund. Ladda batterierna lite :). Agnes sov till 9 hon, mammas lilla sjusovare. Fundera på det häromdagen, hur det kommer bli med sömn då dom ska börja på dagis. Mina kommer ju bara gå 15 timmar i veckan så dom kanske inte ens kommer att behöva sova på dagis? Måster ringa och prata med henne om allt. Det får bli imorgon.

Båda barnen sover just nu, händer inte ofta direkt. Oliwia burkar inte ens sova på dagarna nu för tiden. Men eftersom hon vaknade strax efter mig så var hon jätte trött nu vid 12 så då fick hon också sova. Så vi får väl se hur det blir ikväll.

Vädret ser inte speciellt lovande ut inför morgondagen men dom har ju haft fel förut :) Nu ska jag ut och hänga tvätt, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0