Vilken dag!

Dagen började lite stressigt men det gick, 8 min över 9 börjar ja klä på barn + mig själv & packar väskan för en sväng på stan. kvart i 10 är vi färdiga :) Riktigt imponerad av mig själv faktiskt. Brukar vara rätt sega i starten vi men ibland så :P Blev bussen ner, annars hade jag nog flöte bort. Förstår mig inte på dessa busstidtabeller, rena grekiskan. Men men ner kom vi ju iaf men hem blev det värre! Fick gå hem, visst jag behöver den motionen men när det är så här varmt är det inte kul, fast det fanns ju som inget alternativ de var bara att gilla läget och börja traska hemöver då det inte går några bussar hem mellan 10 & 3, värdelöst måste ja säga!! Fyndade lite på rean gjorde ja med.. dock inget till mig själv. Fast det är jag som skulle behöva det mest. Så mycket roligare att handla åt de andra ju :)

När vi kom hem gick vi över till Sofia och Niklas och lekte lite, eller ja inte vi men barnen ;) Himla härligt att ha någon så nära. Barnen kommer ha mycker skoj med varandra framöver, mycket spring mellan gårdarna kommer det att bli!

Svärmor kom även förbi en sväng, ville busa lite med tjejerna. Jimmy fick även sluta lite tidigare idag och det är ju alltid uppskattat :) Han kom hem med en pool till tjejerna :) Jätte fin en, med rutchkana och allt :) sprutar vatten gör den med! Barnen ska få pröva imorgon eftersom det blev rätt sent idag men då kommer det väl inte vara så här varmt och skönt bara för det. Vi håller tummarna!

Har även hunnit med coop en sväng och klippt gräset hos mamma och pappa. Oliwia blev såå besviken då hon insåg att dom inte var hemma, men nu är det inte många dagar kvar. Ska bli kul och se hur dom reagerar då dom får träffa dom igen :) Händer ju massor på 2 veckor egentligen. Oliwia har blivit jätte duktig och prata och Agnes är ju överallt!

Nu är det snart en underbart bra/fin film på tv4+, "Höst i Nev York". Jimmy är inte lika förtjust men ibland får faktiskt han offra sig med!

Skriver kanske mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0