Vilken kväll..

Gårdags kvällen blev jätte lyckad, smhi sa spöregn men så blev det ju inte alls. Hade ju toppen väder hela kvällen :) Verkligen lyckat! Grillade korv, spelade brännboll och bara hade det trevligt. Vi kom hem vid 12, behöver ja säga att barnen stupade i säng? :) Sov till 10 imorse vilket var himla skönt. Men det har vi fått lida för ikväll :S
Oliwia är vaken ff, Agnes somnade nyss. Båda somnade sött vid 7 tiden och vaknade en timme senare jätte pigga! Jätte kul verkligen, men det är väl bara att gilla läget. Imorgon ska jag väcka dom vid 8. Agnes håller på att få en massa tänder så förstår att hon har svårt att sova.. men men det blir väl bättre hoppas jag.

Imorgon blir det en sväng ner till birsta för att köpa en garderob åt Oliwia, så hon kan ha sina kläder på sitt rum.
Ska försöka att hinna med att spackla på Agnes rum med. Även hinna med middag hos Jimmys pappa. Blir kanon det :)

Mamma och pappa är nu på väg till Stockholm - Arlanda, inte alls avis! Åker till Rhodos imorgon bitti och blir borta i 2 veckor. Men det är dom värda! Nästa sommar ska jag och Jimmy försöka komma iväg med. Får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag försöka få min dotter att sova! önska mig lycka till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0