2010.03.12

Fredagkväll, alldeles tyst här hemma. Resten av familjen sover sen nån timme tillbaka. Ska snart gå ner och gosa ner mig i sängen jag med, ska bara njuta av tystnaden en liiiten stund till.

Stor dag imorgon, min lillskrutt ska döpas. Bakat och fixat hela långa dagen idag, tusen tack för hjälpen alla. Min familj är den bästa <3 Kommer bli kanon bra, skönt att dukningen är fixad redan och att tårtorna står och gonar till sig i kylen. Tårtorna gick himla smidigt att göra :) Kul var det också, hoppas det ska smaka. Hoppas även att ni som kommer är rejält hungriga, för det finns mycket tårta!! Hoppas på bra väder med så vi kan ta nå fina bilder ute :) Måste ju passa på då vi har en alldeles egen fotograf på plats! Och en väldigt duktig sådan med. Annika var med och fotade på Oliwias dop med, super fina bilder!!!

Nu ska jag gå ner och fixa fram alla kläder och så tills imorgon så jag har det gjort!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0