2010.03.19


Nu var det ett tag sen jag skrev igen, tror dock inte det är så många som saknat mig :P haha men som sagt skriverför min skull och ingen annans.

Fredag idag igen, har varit en lugn och skön vecka. Umgåtts med de bästa och lekt och grejjat. Väldigt effektiva har vi varit tycker jag :) haha inte alla som passar 5 barn, stryker, syr gardiner och städar och det går ändå hur bra som helst :) Kvinnor kan!!!!
Dennis dag idag, grabben blir 4 år!! Vart tar åren vägen? Så snart ska vi iväg och titta om vi hittar nå skoj åt honom. Alltid bra att vara ute i sista sekunden :P Enda han önskar sig är en big fot (?) haha får se om jag hittar någon sådan inte så insatt men det ska nog gå bra :)  Så blir det kalas ute i sjö ikväll och deakborgen imorgon, Oliwia kommer gilla det skarpt :) jag med för den delen! Sjukt kul där ju och nu är jag inte höggravid lä'ngre heller så blir nog lite lättare att leka nu.

Och imorgon blir lilla mamma 45 år :) :) Ung mamma jag har! Som har två barnbarn tom inte dåligt :):) Så vi ska fira henne imorgon kväll. Blir toppen det!!

Sen söndag blir en mysdag hemma med familjen skulle jag tro..om inget annat dyker upp.

Nu ska vi börja klä oss och göra oss iordning för en promenad ner på stan! Eller blir det kanske bussen? Oliwia tycker ju det är sååå kul att åka buss :) :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0