2010.03.21

Vilken helg :) Har kalasat hela helgen lång, eller ja idag blir det inget kalas ioförsig men iaf.

I fredags var vi ut till Dennis som fyllde 4 år, stora killen!! Fick en massa gott fika och barnen lekte och härja som vanligt. Hem och sova och sen upp och iväg på drakborgen för kalas igen :) Oliwia gillade det skarpt, hon hade jätte kul och vi med såklart :) Hade två super trötta barn på väg hem i bilen. Tack igen Dennis för ett jätte roligt kalas :)
For hem bytte om och sen vidare till mamma som fyllde 45 år igår! Hon känns himla ung måste jag säga, hon har ju trots allt 2 vuxna barn + 2 barnbarn och är bara 45!! Inte illa pinkat!!

Idag ska det städas här hemma + att jag och älsklingen ska på bio och se Avatar haha ja bättre sent än aldrig ;) tror den kommer vara tok bra!

I veckan är det förberedelser igen för hela slanten, min stora skrutt fyller ju 2 år om en vecka <3 herregud vart tar tiden vägen??? Vi ska baka och fixa och grejja :) Helt sjukt hur man håller på egentligen men man vill ju att hennes dag ska vara perfekt :)

Nu ska jag ta tag i städningen nu då huset är tyst och tomt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0