2010.03.23

Bara fem dagar kvar nu tills Oliwia fyller år :). Så idag ska det bakas, vilket hon tycker är hur kul som helst! Och visst får hon hjälpa till alltid och köket ser ut som ett ja vet inte vad då vi är klara men vad gör det. Går ju att städa :). Idag tänkte vi göra kladdkakemuffins och chokladbollar i massor, det brukar gå åt en hel del av det sistnämnda ;) Muffinsarna är också super goda verkligen! Är betydligt mycket lugnare inför denna fördelsedag äm man jämför med hennes första. Huvva! Vad man stressade upp sig och tog på sig allt jobb helt själv! Men nu vet jag ju att det blri kalas iaf hur man än vänder och vrider på det och det kommer bli toppen :).

Min minsta skrutta behagade att vakna 7 imorse, jätte tidigt för mig och "lunch" tid för vissa haha..är verklgien iten van att kliva upp så tidigt. Men det är bara att gilla läget. Får ju ut desto mer utav dagen man får se det så.

Skulle även beöhva åka ner till birsta en sväng på torsdag för att inhandla de sista presenterna. Sjukt dåligt att leksaksaffären i den här stan inte ens har vattenfärger!! Då är jag ju tvungen att handla någon annanstans sådeså! Någon som vill följa? ;)

Ikväll ska jag på Lingon och blåbär visning ute hos Jaana i Hanaberg, blir nog super trevligt :) Och säkerligen en massa fina kläder. Kul att få träffa svärmor lite med. Och det ryktas om att det kommer vara en alldeles ny liten bebis där med :) Shit vad bebis sjuk man blir ibland. Jag som sa "ALDRIG MER" efter Agnes haha
En liten sladdis ska vi då ha, iaf om jag får bestämma :)

Nu ska vi ta och klä oss och göra oss redo för dagen, kanske skriver något senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0