2010.03.24

Jimmys lillebror Lukas fyller år idag, 9 år!! Herregud han var ju bara en liten plutt då jag träffade han första gången.
Så jag antar att det blir kalas ikväll igen :) Tror det är i snitt 3 kalas i veckan i mars, helt sjukt egentligen.

Var som sagt på klädparty igår, jag personligen tycker att kläderna är lite väl dyra men har ju turen att ha en väldigt snäll svärmor :) Hon köpte en jätte fin solhatt med matchande kjol till båda barnen. Dom kommer bli såå fina så. Oliwia skötte sig utmärkt hela kvällen men var jätte trött då vi kom hem halv 10.
Idag vet jag inte alls vad det blir, skulle behöva putsa fönstren men det känns ju inte sådär jätte kul så vi får se vad det blir istället :)

Här är bilder på det som inhandlades igår :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0