Avatar!

Nu har vi äntligen sett den med, bättre sent än aldrig som sagt :) Om den var bra? Jaaaa! Jag gillade den, hur bra som helst och grymt bra gjord! Verkligen en bio film för den delen, mindre smart av mig var väl att köpa en stor dricka och dricka upp heeela under en nästan 3 timmars lång film :P man skulle behövt en kisspause och jag var verkligen inte ensam om det problemet haha
Sen bjöds det på middag hemma hos svärmor, tacos! Alltid lika gott. Blev inte så länge där eftersom vi hade 2 super trötta barn och stor skruttan hade feber med :S inge pigg alls! Hoppas det gått över tills imorgon så vi kan göra ett besök på öppna.

Bara en vecka kvar tills min prinsessa blir 2 år! Känns som igår när jag fick upp min slemmiga lilla bebis på magen, vilken känsla!! Så älskad från första stund!! Vart tar tiden vägen?? Tycker vi kan trycka på pause knappen nu ett tag :P gäller båda tjejerna mina, lilla a blev hela 7 månader i fredags :) Snart kryper hon med så duktig så :)

Nä man kanske skulle ta och sova lite, Agnes vaknade nyss för lite mer mat men nu ska hon förhoppningsvis sova tills imorgon bitti vid 8 tiden.. Oliwia är hur trött som helst vid den tiden men kliver gärna upp med lillasyster iaf. Går bättre och bättre mellan dom nu tycker jag, tror Oliwia tycker det är lite roligare med då Agnes är lite mer med. Hon springer verkligen fram i gåstolen nu haha dom är så söta mina änglar! Specielllt då oliwia vill att dom ska göra ikapp, hon på bobbycaren och agnes i gåstolen haha bara det att Agnes inte förtår riktigt :P

Nä nu måste ja försöka sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0