Äntligen fredag!

Veckorna går verkligen fort, men inte mig emot.
Igår var vi iväg och såg filmen som jag längtat efter läänge, Sex and the city 2. Jag tyckte den var jätte bra :) Så blev inte alls besviken som många andra sagt att dom blivit på filmen. Och bio popcorn hur gott är inte det?

Fredag idag som sagt, blir en lugn hemma dag med mina underbara <3 Sen ikväll kommer våran andra "familj" och ska ha fredags mys med oss, kommer bli jätte trevligt som alltid.
Tänkte försöka hinna med att städa idag och baka klart inför Jimmys födelsedag men vi får se hur mycket barnen tillåter. Får gå på som en duracell kanin medans Agnes sover.
Hur är det med era 2-åringar? Sover dom på dagen och hur mycker isåfall? Om Oliwia sover på dagen, även om det bara är 10 min så somnar hon inte förrän tidigast 10 på kvällen :( vilket inte är speciellt kul. För den enda egentid man har är ju de få timmarna på kvällen och det behövs. Och då vi är hemma är det ju rätt så lätt att ha henne vaken med. Men om vi är ute och flänger i bilen/vagnen är det ju lätt att hon somnar.

Annars så ser jag fram emot en riktigt rolig morgondag, kommer börja dagen i birsta med mina favoriter (sara&marica). Sen hem för att svida om till party stassen och vidare till 40 års kalas på sockenvägen. Hoppas på fin väder men man ska väl inte hoppas allt för mycket. Men kul kommer vi ha vilket fall :) Barnen kommer vara ute i Gussjö med världens bästa farmor & Pelle. Dom kommer ha det toppen, Oliwia har fått varit och handlat nya såpbubblor och grejjer så hon längtar!!!

Nä nu ska jag försöka få någonting gjort här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0