Bakdag!

Tråkigt väder idag igen, fast något positivt förde det ju med sig iaf. Det kändes inte allt för hemskt att vara inne och baka. Sagt och gjort, har bakat bullar, chokladbollar & daim muffins. Hur smaskigt som helst! Fick även lite trevligt fika sällskap precis då det var färdigt. Alltid lika trevligt.
Syrran har varit här och hjälp mig idag, guld värt. Inte det lättaste att baka med två småbarn faktiskt. Iaf inte då dom är trötta, hungriga mm.. men nu är vi nästan färdiga bara kladdkake muffinsen kvar men det sparar jag till ikväll då barnen somnat. Blir bäst så ;)

Imorgon vet jag inte alls vad det blir mer än att vi ska på bio på kvällen, äntligen ska jag få se Sex & the city 2!! Som jag längtat!! Såg på vakna med the voice imorse och dom hade sett filmen ogår och sa att dern var kass men alla har vi olika smak och jag tror den kommer vara hur bra som helst. Trevligt sällskap får jag med mig också :) kan inte bli bättre.

Ser fram emot helgen, på lördag blir det först en heldag på birsta med världens bästa syster & Marica sen på kvällen blir det kalas då Tony fyller 40 :) Kommer bli hur kul som helst. Barnen ska vara ute i stugan med farmor och Pelle och kommer ha det toppen. Oliwia ville åka redan igår hon, sötnosen! Hon älskar verkligen att vara där ute och jag försåtr henne. Jätte mysigt ställe.

Ska försöka hinna med att olja in ute möbeln i helgen med så man kan sitta ute om det mot förmodan skulle bli stårlande sol på min älsklings födelsedag <3 Hoppas kan man ju alltid. 25 år blir han, inte illa. Men vad ska man hitta på att köpa? Någon som har nå förslag??
Tänkte försöka hitta något i birsta på lördag. Nånting ska vi väl lyckas med tycker jag.

Har stått i köket heeela dagen idag så har inte orkat gjort någon middag. Barnen har ju självlkart fått mat (resterfrån igår) men vi har inte ätit än. Inte ett dugg hungrig heller. Karln blev ju mindre glad men då han insåg att han skulle få bjuda på pizza blev han genast mycket gladare konstigt nog :P

Nä nu ska vi leka en stund innan barnen ska bada och sova, det syns på oss att vi har bakat idag om man säger så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0