Sparrudden.

Var super mysigt nere på sparrudden igår, barnen lekte som aldrig förr. Perfekt plats att leka av sig på. Min stor skrutt gillade mest att plumsa runt i vattnet hon, får nog ta med mer ombyte idag eftersom vi ska dit igen.
Hoppas på att solen är framme hela tiden idag, var ju hur skönt som helst igår då den var framme.

Jimmy fick pröva sin födelsedags present från mamma och pappa igår, ett par grymt snygga chinos som han ska ha på bröllopet. Och dom satt perfekt ;) Så nu blir ju jag lite velig, ska kanske ha min beiga klänning jag med då eftersom hans byxor är beiga?! Hmm ja det är ju ingen panik än så länge. Mamma ska få se klänningarna på och avgöra saken. Jag och syrran funderar på att lyxa till det lite extra och gå och sminka oss innan med, skulle vara jätte kul att få känna sig lite extra fin. Vi får se vad plånboken säger!

Agnes står framför tv:n och dansar till barnprogrammen, mammas sötnos!

Fick sovmorgon imorse, mina små vaknade ju som bekant 5 igår morse. Inge vidare skoj men idag fick vi sova till halv 9 och det behövdes! Så nu är vi laddade för ännu en heldag ute!!!

Är bara 2 dagar kvar till premiären nu, längtar!!
Har förresten sett klart oth säsong 7 nu, som jag har gråtit! Helt sjukt bra serie. Men vilket slut sen? Det måste ju komma en säsong 8?!?! Någon som vet?!

Nu ska vi göra oss klar för dagens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0