2010-09-20

Var ett bra tag sen jag var aktiv här nu, orken har som inte funnits där. Men nu är det nya tag som gäller.
Idag börjar jag med lchf och hoppas på att det kommer att hjälpa mig som så många andra. Värt att pröva tycker jag, sen får vi väl se. Tänker skriva ner saker som har med det att göra här tänkte jag, vikt, mått osv. Även vad jag äter varje dag. Inte för att jag tror det kommer att intressera er men det är ju trots allt min blogg där jag skriver precis vad jag vill. Kommer väga mig varje måndag och hoppas verkligen på resultat!

Nu har jag äntligen bestämt mig, from nu blir det en stor förändring i mitt liv. Hejdå godis och slisk & framförallt skräpmat. För det är något som jag verkligen tycker jätte mycket om. Kommer nog inte vara på mitt allra bästa humör de kommande dagarna då kroppen är van att få massvis med socker men försök att stå ut med mig för jag vet att det kommer gå över!

I träningsväg kommer det bli mestadels promenader nu i början eftersom det inte finns så j'ätte många andra alternativ. Men den 11okt öppnar ju spegeln igen så då j*klar! Tur jag har syrran med mig som kan peppa. gillar inte alls att gymma egentligen men nu kommer det verkligen behövas. Body pump är något jag kommer att ta upp igen med, grymt rolig träningsform.

Jag har minst 20kilo jag måste få bort, vägen dit kommer bli lång! men man får ta ett mål i taget.

Återkommer senare idag med mina mått/vikt och dagens mat schema!

Kommentarer
Postat av: Krullan

Dedär kommer du klara galant! Vi hjälps åt!tänk va mkt roligt vi kan ha på gymmet=)

2010-09-21 @ 22:31:56
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0